Můj freeSAT je samoobslužný portál, kde si můžete zkontrolovat své platby, stáhnout faktury, poslat reautorizaci na kartu. Bližší informace o portále naleznete ZDE.


V případě, že registraci máte - klikněte SEM a přihlaste se se svým přihlašovacím jménem (e-mailová adresa) a heslem.


V případě, že účet ještě nemáte, můžete si ho vytvořit TADY.

Chat

V případě otázek na platby nebo technické záležitosti se podívejte do sekce Nejčastější otázky.

Jestli jste svoji odpověď nenašli, kontaktujte nás online prostřednictvím chatu.

Začít chatovat

Otvírací hodiny chatu:

Po-Pá 8:00-19:30

TELEFONICKY

222 999 900

Před voláním si prosím připravte číslo zákazníka nebo číslo smart karty.


OTEVÍRACÍ HODINY

Po-Pá 08:00 - 20:00


E-MAILEM

Můžete také zaslat e-mail našemu zákaznickému servisu, pokud máte méně naléhavou otázku prostřednictvím kontaktního formuláře.



Poštou

Korespondenční adresa:

Satelitní televize Skylink, P. O. BOX 4, 709 00 Ostrava 9

Adresa pro vrácení satelitního přijímače a karty:

LICA servis s. r. o., Kostomlátecká 210, 288 02 Nymburk