Další otázky a odpovědi

  1. Nefungující programy po delší době bez používání televize (reautorizace karty)

    Autorizační zápisy, které Vaše satelitní karta používá pro dekódování předplacených (povolených) programů, mají omezenou platnost. V případě, že svou kartu delší dobu nepoužíváte (14 dní a více), je nutno tyto autorizační zápisy obnovit. V okamžiku, kdy Vaši satelitní kartu začnete opět používat, tj. v okamžiku zapnutí satelitního přijímače, je karta připravena pro příjem automatické obnovy autorizačních zápisů ze satelitu. Tato obnova může trvat až několik desítek minut. Časovou prodlevu většina zákazníků vyhodnotí jako chybu karty, stačí však několik minut počkat. Nepřejete-li si čekat na automatickou obnovu, můžete si kartu reautorizovat manuálně. Postup pro manuální reautorizaci začne být funkční v řádu vteřin.

    Existují dva způsoby manuální reautorizace karty:

    1. Přes internet
               Přihlaste se do portálu Můj freeSAT. V záložce Nastavení vyberte kartu a klikněte na tlačítko Znovu ověřte. Na Vaši kartu budou odeslány aktivační zápisy. Nepřepínejte mezi programy a vyčkejte na rozehrání (může to trvat i 30 minut).

    2. Přes zákaznickou linku
               Zavolejte na Zákaznickou linku a identifikujte se – potřebujete k tomu Vaše zákaznické číslo. Zvolte možnost zaslat na kartu aktivační zápisy. Na Vaši kartu budou odeslány aktivační zápisy. Nepřepínejte mezi programy a vyčkejte na rozehrání (může to trvat i 30 minut).

  2. Vliv počasí na kvalitu příjmu satelitní televize

    Extrémní meteorologické jevy, jako je silná bouřka, husté sněžení, námraza či silný vítr mohou ve výjimečných případech způsobit zhoršení satelitního příjmu. Pokud nedojde k trvalému posunu či poškození satelitní antény, stačí chvíli vyčkat. Pokud však u vás dochází k televizním výpadkům častěji i při běžně zhoršeném počasí, není příčina u freeSATu, ale ukazuje to na nesprávné nastavení satelitní antény.

    V tomto případě je nezbytný odborný zásah technikem vybaveným odpovídajícím měřícím zařízením. Seznam doporučených firem satelitní techniky najdete zde.

    TIP PRO VÁS!

    Nezapomeňte, že vedle satelitního televizního příjmu máte s freeSATem přístup také k internetové televizi Skylink Live TV, takže o svou televizní zábavu nikdy nepřijdete!

  3. Nehrají mi vůbec žádné programy

    Pokud vám přestaly fungovat úplně všechny televizní programy, tedy i nekódované, jako např. ČT24, Óčko, Šlágr, Relax, Noe TV, není problém u freeSATu, ale na vašem přijímacím zařízení (satelitní anténa, kabeláž, konektory, satelitní přijímač).

    Nejdříve zkontrolujte, zda jsou všechny kabely správně zapojeny anebo v zimním období, zda není vaše satelitní anténa pokryta vrstvou sněhu či ledu. Pokud neodhalíte žádný problém, který můžete odstranit sami, využijte odborných služeb některé z firem zabývajících se satelitní technikou.

    TIP PRO VÁS!

    Nezapomeňte, že vedle satelitního televizního příjmu máte s freeSATem přístup také k internetové televizi Skylink Live TV, takže o svou televizní zábavu nikdy nepřijdete!

  4. Zobrazuje se hláška Předplatné vypršelo

    Pokud se vám zobrazuje na obrazovce chybová hláška-Předplatné vypršelo, doporučujeme zkontrolovat zda máte uhrazeny služby freeSAT.