Můj freeSAT je samoobslužný portál, kde si můžete zkontrolovat své platby, stáhnout faktury, poslat reautorizaci na kartu. Bližší informace o portále naleznete ZDE.


V případě, že registraci máte - klikněte SEM a přihlaste se se svým přihlašovacím jménem (e-mailová adresa) a heslem.


V případě, že účet ještě nemáte, můžete si ho vytvořit TADY.

Chat

V případě otázek na platby nebo technické záležitosti se podívejte do sekce Nejčastější otázky.

Jestli jste svoji odpověď nenašli, kontaktujte nás online prostřednictvím chatu.

Začít chatovat

Otvírací hodiny chatu:

Po-Pá 8:00-18:00

TELEFONICKY

222 999 900

Vážený zákazníku, během Vánočních svátků evidujeme zvýšený počet volajících. Pro rychlejší vyřízení Vám doporučujeme v pracovních dnech využít náš online chat.
Pro ověření Vašeho účtu nebo aktivaci Vaší satelitní karty doporučujeme navštívit Můj freeSAT. Odpovědi na nejčastější zákaznické dotazy najdete v sekci Zákaznický servis.
Dovolujeme si Vás informovat o změnách pracovní doby telefonického centra během Vánočních svátků.
24. 12. – 26. 12. 2025 mimo provoz
31. 12. 2025 8:00-16:00 hodin
(zkrácená doba)
1. 1. 2026
mimo provoz
(27. 12. – 30. 12. 2025 beze změny)

Před voláním si prosím připravte číslo zákazníka nebo číslo smart karty.


OTEVÍRACÍ HODINY

Po-Pá 08:00 - 18:00


ELEKTORNICKY

Můžete také zaslat dotaz našemu zákaznickému servisu, pokud máte méně naléhavou otázku prostřednictvím kontaktního formuláře.



Poštou

Korespondenční adresa:

Satelitní televize Skylink, P. O. BOX 4, 709 00 Ostrava 9

Adresa pro vrácení satelitního přijímače a karty

LICA servis s. r. o., Kostomlátecká 210, 288 02 Nymburk