Můj freeSAT je samoobslužný portál, kde si můžete zkontrolovat své platby, stáhnout faktury, poslat reautorizaci na kartu. Bližší informace o portále naleznete ZDE.
V případě, že registraci máte - klikněte SEM a přihlaste se se svým přihlašovacím jménem (e-mailová adresa) a heslem.
V případě, že účet ještě nemáte, můžete si ho vytvořit TADY.
V případě otázek na platby nebo technické záležitosti se podívejte do sekce Nejčastější otázky.
Jestli jste svoji odpověď nenašli, kontaktujte nás online prostřednictvím chatu.
Začít chatovatOtvírací hodiny chatu:
Dovolujeme si Vás informovat o změnách pracovní doby telefonického centra během Velikonočních svátků. Ve dnech 29. 3. a 1. 4. bude telefonické centrum mimo provoz.
222 999 900
Před voláním si prosím připravte číslo zákazníka nebo číslo smart karty.
Dovolujeme si Vás informovat o změnách pracovní doby telefonického centra během Velikonočních svátků. Ve dnech 29. 3. a 1. 4. bude telefonické centrum mimo provoz.Po-Pá 08:00 - 20:00
Můžete také zaslat e-mail našemu zákaznickému servisu, pokud máte méně naléhavou otázku prostřednictvím kontaktního formuláře.
Korespondenční adresa:
Satelitní televize Skylink, P. O. BOX 4, 709 00 Ostrava 9
Adresa pro vrácení satelitního přijímače a karty:
LICA servis s. r. o., Kostomlátecká 210, 288 02 Nymburk