Další otázky a odpovědi

  1. Nefunguje mi dálkový ovladač

    Nejdříve ověřte, zda není potřeba vyměnit nové baterie. Pokud váš dálkový ovladač nefunguje správně ani po výměně baterií, kontaktujte prosím zákaznický servis freeSATu, kde vám poradíme, jak dále postupovat.

  2. Nefunguje mi zvuk

    Ověřte, zda není potřeba vyměnit nové baterie ve vašem dálkovém ovladači.

  3. Mám poškozenu satelitní kartu

    Kontaktujte prosím zákaznický servis freeSATu, kde vám poradí, jak dále postupovat.

  4. Mám poškozen satelitní přijímač

    Pokud používáte satelitní přijímač dodaný freeSATem, pak vám vadný satelitní přijímač vyměníme. Kontaktujte prosím zákaznický servis freeSATu, kde vám poradíme, jak dále postupovat.

  5. Pokud právě nesleduji televizi – mám ponechat přijímač v pohotovostním režimu?

    Nový software je do satelitního přijímače pravidelně stahovaný ze satelitu. Prostřednictvím tohoto softwaru dostanete i nové služby. Pro příjem nového softwaru (a nových služeb) je důležité, abyste Váš satelitní přijímač nastavili do pohotovostního režimu v čase, kdy ho nepoužíváte a neodpojujete ho.

  6. Jaké komponenty dostanu spolu se satelitním přijímačem?

    Spolu s přijímačem od nás dostanete přístupovou kartu, dálkový ovladač, síťový adaptér, HDMI kabel a manuál k přijímači. V případě, že Vaše televize nemá vstup na HDMI kabel, ale jen SCART, je potřebné si typ tohoto kabelu zabezpečit. Naše přijímače je možné využívat i přes SCART.

  7. Je možné zařízení odevzdat nebo vyměnit na prodejně?

    Není to možné, tudíž i v případě, že už nechcete pokračovat ve využívání našich služeb a máte podanou řádnou výpověď, řiďte se prosím našimi instrukcemi a zařízení odevzdejte kurýrovi, kterého pro něj po vzájemné domluvě pošleme.