Další otázky a odpovědi

  1. Nefunguje mi dálkový ovladač

    Nejdříve ověřte, zda není potřeba vyměnit nové baterie. Pokud používáte satelitní přijímač dodaný freeSATem a Váš dálkový ovladač nefunguje správně ani po výměně baterií, kontaktujte prosím zákaznický servis freeSATu, kde vám poradíme, jak dále postupovat.

  2. Nefunguje mi zvuk

    Ověřte, zda není potřeba vyměnit nové baterie ve Vašem dálkovém ovladači.

  3. Mám poškozenu satelitní kartu

    Kontaktujte prosím zákaznický servis freeSATu, kde Vám poradí, jak dále postupovat.

  4. Mám poškozen satelitní přijímač

    Pokud používáte satelitní přijímač dodaný freeSATem, pak Vám vadný satelitní přijímač vyměníme. Kontaktujte prosím zákaznický servis freeSATu, kde Vám poradíme, jak dále postupovat.

  5. Je možné zařízení odevzdat nebo vyměnit na prodejně?

    Není to možné, tudíž i v případě, že už nechcete pokračovat ve využívání našich služeb a máte podanou řádnou výpověď. Kontaktujte prosím zákaznický servis freeSATu, kde vám poradíme, jak dále postupovat.

    Adresa pro vrácení satelitního přijímače a karty:
    LICA servis s. r. o.
    Kostomlátecká 210
    28802 Nymburk