Náš chatbot je zde pro Vás 24/7 a umí Vám s lecčím poradit. Aby Vám mohl co nejlépe pomoci, zkuste dodržet pár jednoduchých pravidel:

1. Pište stručné dotazy
Proč: Chatbot BOB rozumí lépe kratším, přímým větám než dlouhým složitým souvětím.

2. Ptejte se konkrétně.
Proč: Čím konkrétnější dotaz, tím přesnější odpověď.

3. Používejte doporučené možnosti/tlačítka a všímejte si doporučených odkazů.
Proč: Pokud chatbot nabídne tlačítka pro rychlé odpovědi, využijte je – ušetří Vám to čas a zlepší přesnost komunikace. Chatbot BOB často nabídne odkaz na stránku s podrobnými informacemi. Klikněte na něj a najdete tam vše, co potřebujete.
TIP: Nejčastější dotazy a odpovědi naleznete zde.

4. Odesílejte pouze jeden dotaz.
Proč: Pokud máte více dotazů, řešte je prosím postupně. Nejdříve dořešte jeden dotaz a následně napište svůj další dotaz.

5. Nebojte se zeptat znovu.
Proč: Něco nedává smysl? Napište to jinak nebo se zeptejte konkrétněji. Nebo zkuste téma Vašeho dotazu znovu vyhledat návratem přes tlačítko Hlavní nabídka.