1. Nelze se přihlásit?

    Zkontrolujete zda máte aktivní zákaznickou zónu Můj freeSAT.

  2. Zobrazuje se mi chybové hlášení - seznam hlášení a jejich řešení

    Seznam nejčastějších chybových hlášení a jejich řešení najdete v Dokumentech ke stažení v sekci Služba Skylink Live TV.

  3. Nefunguje mi živé vysílání? Zamrzání obrazu/kostičkování/zvuk?

    Pro bezproblémovou funkčnost aplikace je zapotřebí mít dostatečně rychlé a stabilní připojení k internetu, minimální doporučená rychlost je 10 Mb/s. Můžete využít i mobilní datové připojení (4G/LTE). Dovolujeme si vás ale upozornit, že přehrávání televizního a filmového obsahu je velmi náročné na objem přenášených dat. Může tak dojít k rychlému vyčerpání vašeho datového limitu či navýšení výdajů za datové mobilní připojení dle vašeho aktuálního tarifu a operátora. Pokud chcete zamezit čerpání mobilních dat, můžete v Nastavení aplikace umožnit připojení pouze přes Wi-Fi.

    Pokud máte u svého operátora T-Mobile nebo Vodafone předplacen datový balíček (StreamOn resp. Video
    Pass) můžete zcela předejít spotřebě mobilních dat. S těmito balíčky můžete používat Skylink Live TV bez
    omezení. Podrobnější informace o jednotlivých balíčcích naleznete na webu mobilního operátora.

  4. Nefunguje mi archív nebo přetáčení pořadů?

    Pro bezproblémovou funkčnost aplikace je zapotřebí mít dostatečně rychlé a stabilní připojení k internetu, minimální doporučená rychlost je 10 Mb/s.

    Pokud některý program nebo pořad nelze přehrát od začátku anebo není obsažen v archivu, je to z důvodu požadavku vysílatele pořadu a jeho vysílacích práv, která nám neumožňují daný pořad v takovéto formě vysílat. Zpravidla to jsou sportovní přenosy nebo živě vysílané přenosy či koncerty.


Přehledný dokument s chybovými hlášeními a návody jak postupovat v různých případech najdete zde.