Jak si správně nastavit limit při platbě inkasem:

  • Z Vašeho účtu bude stržena jenom ta částka, kterou obdržíte na měsíčním vyúčtování
  • Inkasní platbu si budeme žádat od 11. dne v měsíci v následujícím zúčtovacím období, případně první pracovní den po tomto dni
  • V případě zamítnutí inkasa doporučujeme provést platbu převodem, vyhnete se tak naúčtování upomínky

Pokud si přejete nastavit způsob úhrady inkasem, prosím vyplňte do formuláře Vaše údaje a odešlete svůj požadavek. Inkaso není možné nastavit pro zákazníky se SIPO formou úhrady.

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.

Předčíslí
Bankovní účet *
Kód banky *
Inkasní limit *
Číslo zákazníka *
Jméno *
Příjmení *
E-mail *
Telefonní číslo *

UPOZORNĚNÍ! V případě, že inkasní příkaz bude opakovaně odmítnut bankou z důvodu jeho nenastavení ze strany zákazníka, bude tato služba u freeSAT zrušena. Pro opětovné spuštění zasílání inkasních výzev bude nutné doložit potvrzení o nastavení inkasa v bance.

Kliknutím na tlačítko „ODESLAT“ potvrzuji, že si přeji nastavit způsob úhrady inkasem.

V souladu se zákonem o ochraně osobních údajů, v platném znění, vyslovuji souhlas k shromažďování, zpracování, uchování a užívání výše uvedených osobních údajů.

freeSAT Chat

Spojení s týmem freeSAT nebylo úspěšné
Zadejte zprávu!
Neplatné telefonní číslo
Vybraný formát souboru není podporován
Chatbot