FilmBox+

  1. Co potřebuje zákazník na přístup k aplikaci FilmBox+ ?

    Zákazník má přístup k aplikaci FilmBox+ se svým účtem freeSAT a s aktivovaným balíčkem FilmBox Pak po následování kroků popsaných níže.

  2. Jak se může zákazník registrovat do aplikace FilmBox+ ?

    V případě prvního připojení musí zákazník:
    - jít na stránku www.filmboxlive.com z počítače,
    - vstoupit do části Registrace,
    - v seznamu operátorů si vybrat freeSAT;
    - následně je pozván na přihlášení se pod přihlašovacím jménem a heslem platným pro jeho účet freeSAT,
    - když je přihlášení potvrzeno, registrace je dokončena
    - a zákazník si může užívat aplikaci FilmBox+ na svém počítači.

  3. Když jsem již registrován, jak se mohu přihlásit do aplikace FilmBox+ na mobilu, tabletu či jiných zařízeních?

    Zákazník se může registrovat do aplikace FilmBox+ na mobilu, tabletu a jiných zařízeních se specifickým PIN kódem. PIN kódy jsou vygenerované a poskytnuty zákazníkovi jako součást procesu registrace do aplikace FilmBox+. Najdete je v informacích o svém účtu na stránce www.filmboxlive.com. Na získání PIN kódů se přihlaste do aplikace FilmBox+ s vašimi přihlašovacími údaji.

  4. Když jsem již registrován, jak se přihlásím do aplikace FilmBox+ ?

    K přihlášení musí zákazník:
    - jít na stránku www.filmboxlive.com z počítače,
    - vstoupit do části Přihlásit,
    - zde použít sekci Přihlásit se s operátorem,
    - v seznamu operátorů si vybrat freeSAT;
    - následně je pozván na přihlášení se pod přihlašovacím jménem a heslem platným pro jeho účet freeSAT.

  5. Může se zákazník registrovat do aplikace FilmBox+ s podúčtem freeSAT?

    Podúčty vytvořené ve službách freeSAT nelze použít k registraci či přihlášení do aplikace FilmBox+ . Služba je určena pouze pro držitele účtu. - Kompletní informace o aplikaci FilmBox+ naleznete zde.