Můj freeSAT

  1. Co je Můj freeSAT?Můj freeSAT je samoobslužný portál, ve kterém můžete spravovat svoji smlouvu. V tomto portálu si můžete prohlédnout Svá vyúčtování a služby, spravovat své smart karty a upravovat své osobní údaje. Tato aplikace Vám také umožní přímo nás kontaktovat a být informován o novinkách freeSAT.

Registrace a přihlášení

  1. Mohu si vytvořit účet? Pokud jste zákazníkem freeSAT, můžete si vytvořit a spravovat svůj účet Můj freeSAT.
  2. Co je to inkaso? Inkaso je pohodlná platební metoda, kterou jednorázovým příkazem v bance autorizujete společnoso UPC DTH S.à r.l. každý měsíc na automatické stažení platby za služby. Datum stažení inkasa budete mít na vyúčtování uvedený jako datum splatnosti. Pro podrobné informace jak zřídit inkasní příkaz klikněte zde.
  3. Jak si vytvořím účet Můj freeSAT? Pokud jste zákazníkem freeSAT, můžete si účet vytvořit kliknutím na položku „Zaregistrovat se nyní“ nebo kliknutím na https://login.cz.freesattv.tv/register/step1. Abyste se mohli zaregistrovat, budete potřebovat:
    - jméno majitele účtu, tak, jak je uvedeno na vyúčtování,
    - variabilní symbol tak, jak je uveden na vyúčtování,
    - platnou e-mailovou adresu, ke které máte přístup.
    Jako součást registračního procesu budeme od Vás požadovat dodatečné osobní údaje potřebné pro případ obnovy účtu.
  4. Budu se moci přihlásit pomocí svého stávajícího účtu freeSAT? Ano, můžete se přihlásit pomocí svého současného účtu. Aktualizace pouze rozšiřuje funkčnost webové stránky. Osobní údaje již registrovaných uživatelů zůstávají beze změny.
  5. Jaké je Můj freeSAT uživatelské jméno? Během procesu registrace do Můj freeSAT vyzve k zadání uživatelského jména. Uživatelské jméno je Vaše e-mailová adresa. Během procesu registrace bude na Vaši e-mailovou adresu zaslán ověřovací e-mail s cílem jejího ověření. Heslo musí být stanoveno podle přesně definovaných požadavků.
  6. Proč bych měl definovat údaje pro obnovu účtu? Každému uživateli je nabídnuta možnost definovat si osobní údaje pro obnovu účtu:
    - Datum narození: vyberte datum. Toto datum od Vás budeme požadovat v případě potřeby obnovení Vašeho uživatelského jména
    - Bezpečnostní otázka / odpověď: vyberte si bezpečnostní otázku a na ni odpovídající odpověď. Tuto odpověď od Vás budeme požadovat v případě potřeby obnovení hesla.
    - Alternativní e-mailová adresa (volitelné): Pomocí alternativní e-mailové adresy si můžete obnovit své heslo. Můžete ji použít v případě, že si nepamatujete odpověď na bezpečnostní otázku nebo pokud preferujete tuto možnost. Z tohoto důvodu doporučujeme nastavit si alternativní e-mailovou adresu. Tyto osobní údaje se používají výhradně pro účely obnovy účtu. Najděte si čas, abyste je mohli správně definovat.
  7. Jak nastavit alternativní e-mailovou adresu pro obnovu hesla?Pro nastavení alternativní e-mailové adresy a obnovu hesla je potřebné nejdříve se přihlásit do Můj freeSAT. Na hlavní stránce v sekci obnova účtu si můžete upravovat své osobní údaje i svou alternativní e-mailovou adresu.
  8. Co mám dělat, když si nepamatuji své uživatelské jméno? Uživatelské jméno si můžete obnovit pomocí variabilního symbolu a Vašeho jména ve tvaru, jak je přesně uvedeno na Vašem vyúčtování s pomocí tohoto linku.
  9. Co mám dělat, když si nepamatuji své heslo? Heslo si můžete obnovit s pomocí svého data narození a:
    - buď odpovíte na kontrolní otázku
    - nebo zadáte svoji alternativní e-mailovou adresu
    tak, jak jste si ji definovali při registraci nebo v dalších nastaveních.

Vyúčtování a platby

  1. Kde mohu najít svá vyúčtování? Svá vyúčtování naleznete v sekci „Účty a platby“ v navigačním menu. Vaše vyúčtování se nacházejí ve spodní části této stránky.
  2. Co znamená aktuální zůstatek? Aktuální zůstatek vás informuje o částce, kterou musíte zaplatit. Pokud máte aktuální zůstatek, musíte zaplatit zobrazenou částku. Pokud je aktuální zůstatek 0, nemáte zatím žádnou částku, kterou je třeba uhradit.
  3. Mohu platit online? Online platby nejsou možné. Máte několik jiných možností. Každý měsíc můžete platit automaticky pomocí inkasa. Dále můžete platit bankovním převodem. Více informací k možnostem platby najdete zde
  4. Budu si moci z webové stránky vytisknout výpis z účtu a použít ho na úhradu svého vyúčtování? Pomocí vytištěného výpisu není možné platit, protože k němu není připojen šek nezbytný pro provedení platby. Můžete použít alternativní způsoby platby (bankovní převod, poštovní poukázky).
  5. Proč nebyla moje platba zahrnuta do mého aktuálního zůstatku? Platba, kterou jste nedávno provedli, nebula zahrnuta do vašeho aktuálního zůstatku, protože zpracování plateb trvá několik dní. Pokud je platba starší než 5 dní, obraťte se na zákaznickou podporu nebo odešlete potvrzení o platbě prostřednictvím našeho kontaktního formuláře
  6. Proč si nemohu stáhnout svou fakturu? Vaše nová faktura se ještě nedá stáhnout, protože trvá přibližně 10 dní, dokud bude PDF soubor nahrán do služby Můj freeSAT. Pokud nejste nový zákazník a vaše staré faktury nejsou dostupné ve formátu PDF, obraťte se na linku Zákaznické podpory na telefonním čísle 222 999 900.
  7. Jak staré výpisy účtů mohu najít? Všechny své předchozí výpisy najdete na stránce Můj freeSAT. Je tam k dispozici historie všech vašich výpisů.

Služby

  1. Proč bych měl restartovat svou kartu? Kartu potřebujete restartovat, pokud Vám chybí jeden nebo několik kanálů, které jsou normálně součástí vašeho balíčku. Stejně potřebujete restartovat svou kartu, pokud jste přístroj nepoužívali delší dobu (více než měsíc) a pokud byl vypnutý.
  2. Co mám dělat v případě, že se chystám na delší dovolenou? Za prvé, přejeme vám šťastnou cestu! Pokud budete pryč déle než několik týdnů, váš freeSAT satelitní přijímač může po návratu domů potřebovat restartovat, abyste mohli využívat naše služby. Postup je jednoduchý:
    - Přihlaste se pomocí tohoto odkazu a zadejte své údaje
    - Klikněte na „Služby“ v horní navigaci
    - Klikněte na položku „Televize“. Zobrazí se tam vaše zařízení.
    - Nakonec klikněte na položku „Obnovení služeb“ vedle zařízení, které chcete obnovit.
  3. Chybí mi několik kanálů. Jak je znovu nastavím? Čas od času potřebuje smart karta satelitního přijímače zrestartovat, abyste mohli sledovat své oblíbené kanály. Restartování je velmi jednoduché, jen postupujte podle tohoto krátkého návodu a vaše oblíbené kanály budou ihned k dispozici:
    - Přihlaste se pomocí tohoto odkazu a zadejte své údaje
    - Klikněte na „Služby“ v horní navigaci
    - Klikněte na položku „Televize“. Zobrazí se tam vaše zařízení.
    - Nakonec klikněte na položku „Obnovení služeb“ vedle zařízení, které chcete obnovit.
  4. Moje služba úsporný dovolenkový režim nefunguje. Co mám dělat? Pokud byla služba vypnuta na měsíc nebo déle, budete muset restartovat smart kartu za účelem obnovy vašich TV služeb. Postup je jednoduchý:
    - Přihlaste se pomocí tohoto odkazu a zadejte své údaje
    - Klikněte na „Služby“ v horní navigaci
    - Klikněte na položku „Televize“. Zobrazí se tam Vaše zařízení.
    - Nakonec klikněte na položku „Obnovení služeb“ vedle zařízení, které chcete obnovit.
  5. Jak mohu zkontrolovat intenzitu signálu? Abyste úspěšně obnovili své služby, váš přijímač / TV musí mít dostatečnou kvalitu signálu. Úroveň signálu můžete zkontrolovat nastavením na volný kanál ČT24. Pokud uvedený kanál nefunguje, kontaktujte Zákaznickou podporu na telefonním čísle 222 999 900.
  6. Jak si mohu obnovit svou kartu nebo znovu nastavit svůj PIN kód? V kartě Služby klikněte na tlačítko „Televize“. Tam najdete možnost aktualizovat kartu nebo znovu nastavit PIN kód. Aby aktualizace fungovala, budete potřebovat vybrat správné číslo karty, proto si ho prosím nejdřív ověřete.
  7. Mohu kartu obnovit dvakrát za sebou? Ano, kartu můžete obnovit dvakrát za sebou. Je však třeba počkat 5 minut od prvního obnovení. Tato funkce brání přetížení systému.
  8. Mohu přes Můj freeSAT rozšířit nebo omezit své současné balíčky? Tato služba není přes portál Můj freeSAT dostupná. Chcete-li provést změny ve vašich balíčcích, navštivte naši webovou stránku (http://cz.freesattv.tv) nebo kontaktujte zákaznickou podporu na telefonním čísle 222 999 900.
  9. Obnovil jsem svou kartu nebo resetoval svůj PIN kód, ale stále mám problémy. Ujistěte se, že jste zadali správnou možnost na příslušné smart kartě. Pokud problém stále přetrvává, kontaktujte Zákaznickou podporu na telefonním čísle 222 999 900.

Oznámení

  1. Náhodou jsem vymazal odkaz, aniž jsem si ho přečetl. Mohu se k němu vrátit?Bohužel, k zmiňovanému odkazu se už nemůžete vrátit.
  2. Mohu odpovědět na odkaz?Nemůžete odpovědět na odkaz, protože zprávy slouží pouze pro informační účely. Místo toho použijte možnost „Kontaktujte nás“.

Profil

  1. Jak mohu aktualizovat své osobní údaje? Kliknutím na odkaz osobní údaje v sekci „Profil“ v horní části navigačního menu. Na této stránce uvidíte vaše aktuální jméno, telefonní čísla, adresu a e-mail. Kliknutím na tlačítko „změnit“ můžete aktualizovat číslo svého mobilu nebo pevné linky, účetní adresu a také vaši e-mailovou adresu.
  2. Na co mi slouží alternativní e-mail? Toto nastavení je dobrovolné, můžete ale také nemusíte si ho nastavit. Ale v případě, že zapomenete své heslo, pomůže vám při obnově vašeho účtu.

Kontaktní formulář

  1. Jak vím, že můj odkaz byl odeslán? Po odeslání zprávy se zobrazí potvrzení o odeslání odkazu. Jakmile zprávu zpracujeme, budeme Vás kontaktovat telefonicky nebo písemně podle typu požadavku.
  2. Jak si mohu změnit účetní adresu? Postup změny fakturační adresy je jednoduchý:
    - Klikněte na „Změnit“ hned vedle Vaší aktuální adresy v části „Profil“.
    - Zadejte své jméno, příjmení a PSČ, potom klikněte na „Hledat“. Zobrazí se Vám seznam míst.
    - Najděte a vyberte své město. Zobrazí se Vám políčko „ulice“.
    - Zadejte první písmeno své ulice. Zobrazí se seznam ulic. Pokud ne, chvíli počkejte, seznam ulic se Vám zanedlouho objeví. Při větších městech s více ulicemi to může trvat trochu déle.
    - Potom vyberte svou ulici. Zobrazí se políčko „číslo ulice“.
    - Zadejte číslo své ulice a uložte ji.
    Adresu také můžete přidat i manuálně a to kliknutím na možnost „Chci zadat adresu manuálně“.
^M